Chatfunctie & EConsult
Chatten of een EConsult starten met de Huizer apotheek? Gewoon via Medgemak, MijnGezondheid.net of via Whatsapp!
- Medgemak/Patiëntenportaal MijnGezondheid.net
U kunt via de Medgemak app of via de patiëntenportaal MijnGezondheid.net een bericht sturen (EConsult) voor al uw (vertrouwelijke medische) vragen. U ontvangt vervolgens op werkdagen binnen 24 uur een reactie van ons. Hieronder in deze filmpjes ziet u hoe Medgemak/Patiëntenportaal MijnGezondheid.net werkt.
- Whatsapp Chatfunctie
Voor niet-medisch/niet-financiële vragen kunt u gebruik maken van onze Whatsapp Chatfunctie.
Hoe werkt het?
- Voeg het nummer 06-21237472 toe aan de contacten in uw adresboek. Bijvoorbeeld onder de naam ‘Huizer apotheek Whatsapp’.
- Open Whatsapp en zoek ‘Huizer apotheek Whatsapp’ bij uw contacten.
- U kunt ons nu direct een Whatsapp-bericht sturen en uw vraag stellen.
- Vermeld in uw bericht in ieder geval uw naam en liefst ook uw geboortedatum.
U kunt via WhatsApp direct contact opnemen met de Huizer apotheek en uw vragen stellen. Wij zijn via WhatsApp bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Wij streven ernaar binnen 2 uur te reageren. Stuurt u ons ’s avonds of in het weekend een bericht, dan ontvangt u de eerstvolgende werkdag een antwoord.
De chatfunctie is helaas niet bedoeld om voedingssupplementen te bestellen of vragen er over te stellen. Hiervoor kunt u via de e-mail (post@huizerapotheek.nl) contact met ons opnemen.
Het telefoonnummer 062137472 is alleen bedoeld voor vragen via WhatsApp, telefonisch contact kan via 035-5254883.
Het gebruik van de dienst WhatsApp gebeurt onder de algemene voorwaarden van WhatsApp. Door gebruik te maken van de dienst accepteert u deze voorwaarden.